Sunday, May 17, 2009

Adidas Adipure

Adidas Adipure-Kaka(Ac Milan),Xabi Alonso(Fc Liverpool),Karim Benzema(Lyon)

Adidas Predator-Steven Gerard(Fc Liverpool),Xavi(Fc Barcelona),Van Persie(Fc Arsenal)

Sejak sekian lama aku meninggalkan dunia bola sepak padang dan kini aku benar merinduinya.Kini di taman perumahanku dianugerahkan sebuah padang bola sepak yang agak sederhana kecil berbanding saiz padang bola sepak sebenar.

Namun aku tidak dapat merasai 'kehangatan' but kepunyaanku Adidas Predator (*hilang) dan aku terpaksa memakai kasut sekolah ketika bermain pada setiap petang.Ketika ini aku mengidam sepasang but Adidas Adipure yang berharga RM700 dan aku berharap dapat 'menyarungnya' tidak lama lagi.


*hari jadiku jatuh pada 29 jun hadapan dan berharap tuah menyebelahiku
18 mei 5.00 pagi

4 comments: